FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hos Concept Events får du en professionel DJ til din fest, skræddersyet til dit behov. Vi har hjulpet hundredvis af kunder med at skabe uforglemmelige oplevelser til bryllupper, firmafester, fødselsdage og meget mere. På denne side finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om booking, priser og praktiske detaljer. Er der noget, du mangler svar på? Kontakt os, så hjælper vi dig videre!

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om at leje en DJ hos os. Hvis du ikke finder dit svar her, er du altid velkommen til at kontakte os, så skal vores medarbejdere nok guide dig, uanset dit spørgsmål.

🎧 Booking & Priser

Du kan booke en DJ ved at udfylde vores bookingformular eller ringe til os på 70 605 123.

Vores priser afhænger af pakken, størrelsen på arrangementet og varigheden. Se vores priser og brug vores prisberegner for at få en præcis pris.

Ja, vi kræver et depositum ved booking for at sikre din dato. Det præcise beløb afhænger af den valgte pakke. Depositum vil altid være minimum 2000kr.

Når du booker en DJ, modtager du en bekræftelse og bookingaftale, når alt er på plads. Vi kræver et depositum for at reservere datoen, og restbeløbet betales senest på dage for eventet. Betaling kan ske via bankoverførsel, MobilePay eller betalingskort. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ja, alle vores priser er inklusive moms, og momsen vil fremgå af fakturaen.

Når tilbuddet er accepteret, fremsender vi en faktura for depositum. Restbeløbet skal være betalt senest ved DJ’ens ankomst. Virksomheder kan få 8 dages kredit.

Ja! Vi anbefaler dog, at du booker i god tid for at sikre den bedste DJ til din fest. Har du en akut forespørgsel, så kontakt os – vi gør vores bedste for at finde en DJ, selv med kort varsel.

🔊 Musik & Udstyr

Ja! Vi skræddersyr musikken efter dine ønsker. Du kan sende os en ønskeliste via vores musikønsker-side, dog kun ved udvalgte pakker.

Ja, alle vores DJ’s medbringer professionelt lyd- og lysudstyr. Hvis du har særlige ønsker, kan vi arrangere ekstra udstyr.

Opsætning tager typisk 60-90 minutter, og nedtagning ca. 45 minutter. Dette er inkluderet i prisen. Tiden kan variere afhængig af opsætningens størrelse.

Vores DJ tager gerne imod musikønsker under festen! 🎶 Vi sørger for at spille de numre, der passer bedst til stemningen og holder gang i dansegulvet. Hvis du har købt en pakke med online musikønsker kan du og dine gæster ønske sange fra mobilen, direkte til jeres DJ under hele festen.

Vi håndplukker den rette DJ til dit event baseret på en forudgående samtale med dig/jer. Dette sikrer, at musikken og stemningen matcher jeres ønsker perfekt.

Ikke alle vores DJs spiller til alle typer fester. En alsidig DJ er god, men en særligt erfaren DJ inden for din arrangementstype kan give en bedre festoplevelse.
Vi matcher altid DJ’en med dit event for at sikre det bedste resultat.

📍 Lokation & Arrangementer

Vi spiller i hele Danmark. Dog kan der være tillæg for lange afstande. Kontakt os for et specifikt tilbud.

Ja, men det kræver adgang til strøm og en mulighed for overdækket sceneområde for at beskytte udstyret. Kontakt os altid for udendørs arrangementer inden booking.

Ja! Vi kan tage en kort snak over telefonen eller arrangere et møde, hvor vi gennemgår dine ønsker og forventninger til musikken. 🎧 På den måde sikrer vi, at alt er planlagt ned til mindste detalje, og at DJ’en er 100% klar til at tage din fest til next level!

Ja, transport er som udgangspunkt inkluderet i prisen. Hvis vi ikke har en DJ inden for en radius af 50 km fra din lokation, vil transportomkostningen fremgå af tilbuddet.

📆 Ændringer & Afbestilling

Ja, hvis DJ’en er ledig på den nye dato. Kontakt os hurtigst muligt, så vi kan finde en løsning.

Vi har altid en backup-løsning klar, så du ikke står uden musik til dit arrangement.

Afbestillingsreglerne afhænger af, hvor tæt på arrangementet aflysningen sker. Læs vores handelsbetingelser for detaljer.

Ja, det er muligt at forlænge DJ’ens spilletid under festen. Vi tager 700 kr. pr. ekstra halve time.
Bestiller du ekstra tid på forhånd, sparer du over 28% ift. at bestille ekstra på aftenen.
Ekstra tid bekræftes via vores hjemmeside – spørg DJ’en for link.

📌 Har du stadig spørgsmål?
Kontakt os på kontakt@concept-events.dk eller ring til os på 70 605 123, eller benyt kontaktformularen nedenunder.